Kontakt

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji

tel. +48 537 400 013

e-mail: sklep@sabuda.pl

www.sabuda.pl

Centrum-części

Wadowicka 19
34-100 Tomice
woj. małopolskie
Promocje
Olej silnikowy TV521
Olej silnikowy TV521
55,00 zł 45,00 zł 44,72 zł 36,59 zł
szt.
Olej do układów hydraulicznych TV521
Olej do układów hydraulicznych TV521
62,00 zł 55,00 zł 50,41 zł 44,72 zł
szt.
Pasek klinowy Wacker BPU 3545/ 5045/ 5545 (0129814/XPA0975)
Pasek klinowy Wacker BPU 3545/ 5045/ 5545 (0129814/XPA0975)
45,00 zł 35,00 zł 36,59 zł 28,46 zł
szt.
Łożysko wału korbowego Wacker WM80
Łożysko wału korbowego Wacker WM80
22,00 zł 14,00 zł 17,89 zł 11,38 zł
szt.
Gaźnik HS-284  Wacker BS500/600
Gaźnik HS-284 Wacker BS500/600
339,00 zł 299,00 zł 275,61 zł 243,09 zł
szt.
Gaźnik TILLOTSON HS-269 Wacker
Gaźnik TILLOTSON HS-269 Wacker
295,00 zł 275,00 zł 239,84 zł 223,58 zł
szt.
Rozrusznik kpl. Wacker WM80 BS500/600/700
Rozrusznik kpl. Wacker WM80 BS500/600/700
185,00 zł 155,00 zł 150,41 zł 126,02 zł
szt.
Wkrętak do regulacji gaźników Walbro i Zama typ D
Wkrętak do regulacji gaźników Walbro i Zama typ D
35,00 zł 29,00 zł 28,46 zł 23,58 zł
szt.
Wkrętak do regulacji gaźników Walbro, Zama oraz pilarek chińskich typ PACKMAN
Wkrętak do regulacji gaźników Walbro, Zama oraz pilarek chińskich typ PACKMAN
29,99 zł 29,99 zł 24,38 zł 24,38 zł
szt.
Wkrętak do regulacji gaźników Walbro i Zama ząbkowany wewnątrz
Wkrętak do regulacji gaźników Walbro i Zama ząbkowany wewnątrz
35,00 zł 29,99 zł 28,46 zł 24,38 zł
szt.
Wkrętak do regulacji gaźników podwójne D
Wkrętak do regulacji gaźników podwójne D
39,00 zł 32,00 zł 31,71 zł 26,02 zł
szt.
Produkt dnia
Przyrząd do prostowania wałów korbowych
Przyrząd do prostowania wałów korbowych
720,00 zł 585,37 zł
szt.
Łożyko wału podporowego Peruzzo SB206
Łożyko wału podporowego Peruzzo SB206
24,00 zł 19,51 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Informacje dla Kupujących

Dostępne formy płatności:

Przy odbiorze - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu lub w punkcie odbioru osobistego.
Przelewem - forma płatności dla klientów korzystających z bankowości elektronicznej lub dokonujących płatności w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym , zamówienie jest przekazywane do realizacji.
DOSTAWA I JEJ KOSZTY:

Dostawy w sklepie internetowym centrum-czesci.pl są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS Poland na terytorium Rzepospolitej Polski. Klient ma do wyboru dwie opcje dostawy:

a) za pobraniem (płatność u kuriera) - koszt dostawy 21 zł brutto

b) płatność przelewem - koszt dostawy 17 zł brutto

Również za pośrednictwem usługi Paczkomaty przez firmę InPost po wczesniejszej przedpłacie

a) płatność przelewem - koszt dostawy 10 zł brutto

Zamówienia, których wartość po rabatach przekracza 800 zł brutto, dostarczane są bezpłatnie bez względu na wybraną opcję dostawy.


Wysyłki zagraniczne są realizowane jedynie po wcześniejszym bezpośrednim kontakcie z obsługą sklepu centrum-czesci.pl i nie są objęte promocją "darmowa dostawa".



Prawo odstąpienia od umowy

 W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru.


Adres doręczenia przesyłki:
 Firma Sabuda Marek Sabuda
 34-100 Tomice
 ul. Spacerowa 2

Tryb postępowania reklamacyjnego


Klient ma prawo złożenia reklamacji do Sprzedawcy w związku z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zobowiązań na zasadach określonych w obowiązujących przepisach.


Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, a w szczególności za niezgodność Produktu z umową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Sprzedawca odpowiada wobec Klienta nie będącego Konsumentem w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, a w szczególności z tytułu rękojmi sprzedaży.


Reklamacja może być wniesiona pisemnie, a także za pomocą poczty elektronicznej i powinna zawierać następujące informacje:


imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail Klienta,


datę i numer Zamówienia,


określenie przedmiotu reklamacji, określenie cech kupionego Produktu lub usługi, kwoty jaka została zapłacona przez Klienta,


przedstawienie przyczyny i okoliczności uzasadniających reklamację, w tym daty stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową przypadku zgłaszania reklamacji w związku z taką okolicznością przez Klienta będącego Konsumentem; natomiast w przypadku Klienta nie będącego Konsumentem daty wykrycia wady Produktu,


określenie żądania Klienta jakiego domaga się w związku ze składaną reklamacją,


datę i podpis Klienta.


Jeżeli reklamacja jest składana w związku z żądaniem wymiany Produktu lub jego naprawy (lub też z istoty reklamacji wynika, że koniecznym jest odesłanie Produktu), Klient zobowiązany jest przesłać Produkt wraz z reklamacją.


Dane kontaktowe Sprzedawcy do składania reklamacji: Firma Sabuda Marek Sabuda, 34-100 Tomice, ul. Spacerowa 2 lub adres email: dt@o2.pl


Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl