Kontakt

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji

tel. +48 537 400 013

e-mail: sklep@sabuda.pl

www.sabuda.pl

Centrum-części

Wadowicka 19
34-100 Tomice
woj. małopolskie
Promocje
Łożysko wału korbowego Wacker WM80
Łożysko wału korbowego Wacker WM80
22,00 zł 16,00 zł 17,89 zł 13,01 zł
szt.
Filtr powietrza Wacker BH22/ BH23/ BH24, 0095711
Filtr powietrza Wacker BH22/ BH23/ BH24, 0095711
38,00 zł 29,99 zł 30,89 zł 24,38 zł
szt.
Uchwyt lampy ostrzegawczej (przykręcany, obrotowy)
Uchwyt lampy ostrzegawczej (przykręcany, obrotowy)
47,00 zł 39,99 zł 38,21 zł 32,51 zł
szt.
Pasek klinowy Wacker DPU 6050/ 6055/ 6555H (17x1041) 0094072/ BX041
Pasek klinowy Wacker DPU 6050/ 6055/ 6555H (17x1041) 0094072/ BX041
54,00 zł 49,99 zł 43,90 zł 40,64 zł
szt.
Produkt dnia
Przyrząd do prostowania wałów korbowych
Przyrząd do prostowania wałów korbowych
720,00 zł 585,37 zł
szt.
Łożyko wału podporowego Peruzzo SB206
Łożyko wału podporowego Peruzzo SB206
24,00 zł 19,51 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje towaru

1.   REKLAMACJA PRODUKTU 
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

1.1.      Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

1.2.      Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

1.3.      Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

1.3.1.    pisemnie na adres: ul. Spacerowa 2 34-100 Tomice;

1.3.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dt@sabuda.pl; mareksabuda@o2.pl

1.4.      Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5.      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.6.      W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Spacerowa 2, 34-100 Tomice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

1.7.      Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

 

Tryb postępowania reklamacyjnego

Klient ma prawo złożenia reklamacji do Sprzedawcy w związku z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zobowiązań na zasadach określonych w obowiązujących przepisach.

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, a w szczególności za niezgodność Produktu z umową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Sprzedawca odpowiada wobec Klienta nie będącego Konsumentem w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, a w szczególności z tytułu rękojmi sprzedaży.

Reklamacja może być wniesiona pisemnie, a także za pomocą poczty elektronicznej i powinna zawierać następujące informacje:


imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail Klienta,


datę i numer Zamówienia,


określenie przedmiotu reklamacji, określenie cech kupionego Produktu lub usługi, kwoty jaka została zapłacona przez Klienta,


przedstawienie przyczyny i okoliczności uzasadniających reklamację, w tym daty stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową przypadku zgłaszania reklamacji w związku z taką okolicznością przez Klienta będącego Konsumentem; natomiast w przypadku Klienta nie będącego Konsumentem daty wykrycia wady Produktu,


określenie żądania Klienta jakiego domaga się w związku ze składaną reklamacją,


datę i podpis Klienta.


Jeżeli reklamacja jest składana w związku z żądaniem wymiany Produktu lub jego naprawy (lub też z istoty reklamacji wynika, że koniecznym jest odesłanie Produktu), Klient zobowiązany jest przesłać Produkt wraz z reklamacją.

Dane kontaktowe Sprzedawcy do składania reklamacji: Firma Sabuda Marek Sabuda ul. Spacerowa 2, 34-100 Tomice e-mail: dt@sabuda.pl

Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl