Informacje dla Kupujących

Dostępne formy płatności:

Przy odbiorze - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu lub w punkcie odbioru osobistego.
Przelewem - forma płatności dla klientów korzystających z bankowości elektronicznej lub dokonujących płatności w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym , zamówienie jest przekazywane do realizacji.
DOSTAWA I JEJ KOSZTY:

Dostawy w sklepie internetowym centrum-czesci.pl są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS Poland na terytorium Rzepospolitej Polski. Klient ma do wyboru dwie opcje dostawy:

a) za pobraniem (płatność u kuriera) - koszt dostawy 21 zł brutto

b) płatność przelewem - koszt dostawy 17 zł brutto

Również za pośrednictwem usługi Paczkomaty przez firmę InPost po wczesniejszej przedpłacie

a) płatność przelewem - koszt dostawy 10 zł brutto

Zamówienia, których wartość po rabatach przekracza 800 zł brutto, dostarczane są bezpłatnie bez względu na wybraną opcję dostawy.


Wysyłki zagraniczne są realizowane jedynie po wcześniejszym bezpośrednim kontakcie z obsługą sklepu centrum-czesci.pl i nie są objęte promocją "darmowa dostawa".



Prawo odstąpienia od umowy

 W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru.


Adres doręczenia przesyłki:
 Firma Sabuda Marek Sabuda
 34-100 Tomice
 ul. Spacerowa 2

Tryb postępowania reklamacyjnego


Klient ma prawo złożenia reklamacji do Sprzedawcy w związku z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zobowiązań na zasadach określonych w obowiązujących przepisach.


Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, a w szczególności za niezgodność Produktu z umową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Sprzedawca odpowiada wobec Klienta nie będącego Konsumentem w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, a w szczególności z tytułu rękojmi sprzedaży.


Reklamacja może być wniesiona pisemnie, a także za pomocą poczty elektronicznej i powinna zawierać następujące informacje:


imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail Klienta,


datę i numer Zamówienia,


określenie przedmiotu reklamacji, określenie cech kupionego Produktu lub usługi, kwoty jaka została zapłacona przez Klienta,


przedstawienie przyczyny i okoliczności uzasadniających reklamację, w tym daty stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową przypadku zgłaszania reklamacji w związku z taką okolicznością przez Klienta będącego Konsumentem; natomiast w przypadku Klienta nie będącego Konsumentem daty wykrycia wady Produktu,


określenie żądania Klienta jakiego domaga się w związku ze składaną reklamacją,


datę i podpis Klienta.


Jeżeli reklamacja jest składana w związku z żądaniem wymiany Produktu lub jego naprawy (lub też z istoty reklamacji wynika, że koniecznym jest odesłanie Produktu), Klient zobowiązany jest przesłać Produkt wraz z reklamacją.


Dane kontaktowe Sprzedawcy do składania reklamacji: Firma Sabuda Marek Sabuda, 34-100 Tomice, ul. Spacerowa 2 lub adres email: dt@o2.pl


Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl